"مسعود عرب زاده "نویسنده و پژوهشگر کتاب جدید خود را با عنوان «قهرمان قصه ی مادر بزرگ » که در قالب داستان کودک به معرفی شخصیت سردار جنوب ،شهید رئیسعلی دلواری می پردازد به حجت الاسلام خسرو پناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تقدیم کرد .
کد خبر: ۱۴۴۶۶۴۵
به گزارش خبرنگار جام جم- زهرا ماندنیان فرد-"مسعود عرب زاده" نویسنده و پژوهشگر  در حاشیه جلسه نخبگان فرهنگی استان بوشهر کتاب جدید خود را با عنوان «قهرمان قصه ی مادر بزرگ » که در قالب داستان کودک به معرفی شخصیت سردار جنوب ،شهید رئیسعلی دلواری می پردازد به حجت الاسلام خسرو پناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تقدیم کرد .
 
عرب زاده در گفتگو کوتاه در رابطه با آخرین نگارش خود اشاره کرد و گفت : این مجموعه چند جلدی کودکانه ، که به شهدای شاخص استان بوشهر « نادر مهدوی » به عنوان « روزنامه دریایی»، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن ابراهیمی » به نام « فوتبالیست ها و خورشید گویان »، « حجت الاسلام و المسلمین صادق گنجی، به نام  « باغ دایی محمد»....نگارش آن به اتمام و در مراحل  تصویرگری می باشد . 
 
بر اساس این گزارش ،قبل از این کتاب« قهرمان قصه ی مادر بزرگ » در مراسم های جداگانه به آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ، رئیس مجمع مدرسان و نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان ،نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر بوشهر حضرت آیت الله صفایی بوشهری ، دکتر اکبر پورات معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی  استانداری بوشهر  ،حجت الاسلام میثم دهقان دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی....  تقدیم شده است .
 
شایان ذکر است ؛ کتاب قهرمان قصه ی مادر بزرگ نهمین اثر مسعود عرب زاده می باشد که بازتاب گسترده ی در جامعه داشته است .
 
مسعود عرب زاده مدیر مسول انتشارات قلمداران جنوب و  جایزه شایسته تقدیر در جشنواره دو سالانه کتاب سال استان بوشهر در بخش «تاریخ و جغرافیا» کسب نموده است .
 
گفتنی است ، این مراسم روز شنبه ۵ اسفندماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۰  در سالن کوثر استانداری بوشهر برگزار شد .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها